FAQ

1. Nie pamiętam hasła i co dalej?

Pod boksem logowania kliknij na „Nie pamiętasz hasła?". Podaj adres e-mail i kliknij „zmień hasło”. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany  list, z nowym hasłem. Należy zalogować się używając podanego hasła. Potem będziesz mógł się zalogować używając nowego hasła.

2. Czy cena przy produkcie zawiera również koszty dostawy?

Nie. Do ceny przy produkcie zostanie doliczona odpowiednia kwota w zależności od wybranej formy płatności oraz dostawy.

3. Czy wszystkie produkty podane w cenniku są dostępne „od ręki”?

Informacja o dostępności produktu znajduje się pod zdjęciem. Można tam znaleźć informację w jakim czasie przesyłka zostanie zrealizowana, czyli przekazana do wysłania dla klienta.

4. W jakim czasie otrzymam zamówione przez siebie towary?

Zamówienia wysyłane są zależnie od ich dostępności, która jest widoczna na stronie internetowej. Gdyby czas realizacji zamówienia się wydłużył - powiadomimy Cię o tym fakcie. Przewidywany czas dostawy kurierem to z reguły 1 dzień roboczy, pocztą polską, przesyłką priorytetową: 1 - 3 dni; pocztą polską, przesyłką ekonomiczną: 3 - 6 dni roboczych. Czas oczekiwania na paczkę jest sumą: czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

5. Dlaczego realizacja mojego zamówienia się opóźnia?

Przyczyną opóźnień w realizacji zamówień jest brak otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia. Zaczynamy kompletować zamówienie w momencie otrzymania potwierdzenia. Tak, więc jeśli nie jesteś pewny czy potwierdziłeś zamówienie, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny bądź też mailowy. Lecz jeśli klient długo nie potwierdza chęci otrzymania towaru, wtedy zamówienie zostaje anulowane.

Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności poszczególnych produktów. Jednak czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, jak na przykład opóźnienie w przesyłce zamawianych przez nas towarów czy też brak produktu w ofercie dostawcy. W związku z tym i nasza firma nie jest w stanie skompletować na czas danego zamówienia. O zaistniałym fakcie oczywiście informujemy klienta, pytając czy zechciałby poczekać na zamówienie. W przypadku nieoczekiwanego braku towaru u dostawcy nasi klienci również są o tym informowani w takim wypadku prosimy o podjęcie decyzji o zmianie zamówienia bądź też z jego rezygnacji.

Z przyczyn losowych opóźnienie może wynikać również z winy kuriera lub Poczty Polskiej dlatego najlepiej jest skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie w celu wyjaśnienia sytuacji.

6. Czy realizujecie wysyłki za granicę?

Nie, niestety nie realizujemy wysyłek poza granice Polski

7. Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą być wysłane na dwa różne adresy?

Nie, adresat przesyłki może być tylko jeden. Jeżeli wysłane towary mają być dostarczone do dwóch różnych miejsc, należy złożyć dwa oddzielne zamówienia.

8. Czy po złożeniu więcej niż jednego zamówienia możliwa jest ich dostawa jedną przesyłką?

Jest to uzależnione od tego jak bardzo rozłożone w czasie są kolejne zamówienia. W takiej sytuacji należy skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta. Należy podać numery przesyłek, które mają zostać wysłane jako jedna. Połączenie zamówień lub brak możliwości połączenia zostanie potwierdzony e-mailem.

9. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?

Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

10. Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że towar nie jest dostępny?

Oferta towarów powstaje na podstawie danych od współpracujących z nami dostawców. Stale uwiarygodniamy, uaktualniamy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć w przypadku, że towar (rozmiar lub kolor), który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny u dystrybutora.

11. Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Jest to możliwe jedynie w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

12. Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia?

Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej.

13. Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej. Przesyłkę można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej kuriera.

14. Czy istnieje wydrukowany katalog oferty sklepu?

Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na naszej stronie internetowej. Nie przesyłamy klientom katalogów.

15. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą przesyła mailowo lub listem na adres Klienta. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy napisać w komentarzu do zamówienia: faktura Vat, NIP lub powiadomić e-mailem lub telefonicznie.

16. Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Proszę wpisać w komentarzu do zamówienia – odbiór osobisty. Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy dzień i godzinę odbioru.

17. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?

Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, składamy reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.

18. W jaki sposób mogę zwrócić uszkodzony towar?

Uszkodzony towar wraz należy odesłać na adres naszej firmy. Gdy tylko otrzymamy przesyłkę, wymienimy towar na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne produkty lub zwrócimy pieniądze.

19. Czy można zapakować ozdobnie zakupione produkty i wysłać jako prezent?

Nie, nie ma takiej możliwości.

 

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:4b021ce8e7ea53dfd7c242c995551ed8#0}
Sklep internetowy Shoper.pl